BSJ Group > Kariéra

Stavbyvedoucí – „Manažer realizace zakázek“

zpet    Zpět

Náplň práce:

  • Realizuje investiční zakázky střediska
  • Objednává materiál na zakázky
  • Samostatně posuzuje technické možnosti a kontroluje plnění aktuálního projektového zadání u jednotlivých zakázek
  • Kontroluje stavební připravenost a je odpovědný za minimalizaci marných výjezdů
  • Spolupracuje při fakturaci zakázek, zajišťuje zjišťovací protokoly

Požadavky:

  • min. 1-2 roky praxe v oboru – vedení staveb
  • orientace ve výkresové dokumentaci
  • orientace v normách, v technických podkladech a projektech
  • ochota cestovat, dlouhodobější pracovní cesty
  • týmová spolupráce, komunikační dovednosti
  • zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
  • analytické, logické a kritické myšlení
  • pracovitost a pracovní nasazení
  • znalost práce na PC – MS Office

Výhodou:

  • zkušenosti s velkými projekty (10 mil.+)
  • komunikativní znalost AJ nebo NJ

Nabízíme:

  • prostor pro velkou profesní realizaci
  • zázemí prosperující společnosti
  • stabilní zaměstnání
  • přímé propojení s realizací staveb
  • moderní, přátelské pracovní prostředí, důvěru a pružnou pracovní dobu
  • podpora kolegů a vedení
  • dobré platové ohodnocení
  • benefity (variabilní složka platu, týden dovolené navíc, příspěvek na penzijní pojištění…)
  • místo výkonu práce – Plzeň

V případě, že splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email vladyka@bsj.cz